Aby uczniowie mogli w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje edukacja STEAM & AI - kluczowe jest zaangażowanie nauczycieli, dlatego wspieramy nauczycieli poprzez:


Szkolenia / Kursy / Rady Pedagogiczne

dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych

możemy przeprowadzić dla Państwa w:

  • Centrum Edukacji STEAM & AI mieszczącym się w Centrum Dydaktyczno - Sportowym Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

  • pracowniach projektowania i druku 3D w Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

  • we wskazanym przez Państwa miejscu na terenie całego kraju

Szkoleniowe Rady Pedagogiczne

  • trwają zazwyczaj od 2 do 6 godzin lekcyjnych w ciągu 1 dnia

  • przyjmują jedną z 2 form:

    • warsztatu - jest to polecana forma szkoleniowej Rady Pedagogicznej w sytuacji w której placówka już posiada dane rozwiązanie

    • prezentacji i dyskusji - jest to polecana forma szkoleniowej Rady Pedagogicznej w sytuacji w której placówka rozważa zakup danego rozwiązania i chce poznać możliwości jego zastosowania (prowadzący demonstruje i omawia rozwiązanie/a i możliwości ich wykorzystania podczas zajęć z uczniami na poszczególnych przedmiotach oraz podczas interdyscyplinarnych projektów STEAM-owych)

  • po zakończeniu szkoleniowej rady pedagogicznej wydawane są zaświadczenia / certyfikaty poświadczające zakres tematyczny realizowanego szkolenia oraz nabyte / doskonalone w trakcie szkolenia umiejętności

Kursy

  • trwają zazwyczaj powyżej 6 godzin lekcyjnych (czas, termin/y i zakres szkolenia / kursu jest ustalany indywidualnie z zamawiającym)

  • są realizowane w formie wykładowo - warsztatowej

  • po zakończeniu szkolenia / kursu wydawane są zaświadczenia / certyfikaty poświadczające zakres tematyczny realizowanego szkolenia / kursu oraz nabyte / doskonalone podczas kursu umiejętności

Przykładowa tematyka Szkoleń / Kursów/ Rad Pedagogicznych:

  • STEAM-owe lekcje z wykorzystaniem sprzętu pozyskanego w ramach programu “Laboratoria przyszłości”

  • Interdyscyplinarne projekty STEAM w szkole / przedszkolu - planowanie, organizacja i ewaluacja (z wykorzystaniem rozwiązań: LEGO® Education / BOTZEES Education / robotów edukacyjnych / drukarek 3D)