Grupa entuzjastów, która łączy wiedzę i doświadczenie z obszarów: nowych technologii, dydaktyki i metodyki nauczania różnych przedmiotów w szkołach, przedszkolach i uczelniach wyższych oraz efektywnego zarządzania projektami w oświacie i biznesie.
Wyróżnia nas nie tylko nasza wiedza i doświadczenie, ale przede wszystkim pasja, która napędza nas do tworzenia unikalnych projektów i rozwiązań edukacyjnych. Jesteśmy zespołem kreatywnym, gotowym na eksperymenty i innowacje, mającym na celu przekraczanie granic tradycyjnego myślenia.
Nasi specjaliści to doświadczeni eksperci, których drogi skrzyżowały się w fascynujący sposób, tworząc zgraną grupę gotową podjąć się największych wyzwań. Zajmujemy się nie tylko najnowszymi trendami w technologii, ale również śledzimy najnowsze osiągnięcia w dziedzinie edukacji, aby dostarczać kompleksowe i innowacyjne rozwiązania, aby STEAM-ulować, motywować i inspirować dzieci, młodzież, nauczycieli, kadrę zarządzającą oświatą, rodziców, seniorów… wszystkich, dla których zdobywanie wiedzy staje się nie tylko edukacyjne, ale również ekscytujące!
Nieustannie inwestujemy w rozwój naszych kompetencji, uczestnicząc w licznych szkoleniach, kursach i zdobywając prestiżowe certyfikaty. Dzięki temu jesteśmy zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami, co pozwala nam dostarczać rozwiązania na najwyższym poziomie. Nasze ciągłe doskonalenie gwarantuje, że nasza wiedza i umiejętności są zawsze aktualne i odpowiadają na potrzeby dynamicznie zmieniającego się świata edukacji.
Joanna Kaszuba
Z wykształcenia politolog i menedżer zarządzania… z zamiłowania pasjonatka edukacji STEAM & AI. Nauczycielka akademicka na kierunkach pedagogicznych na których przygotowuje przyszłe pokolenia nauczycieli, inspirując ich do korzystania z nowoczesnych technologii i nowatorskich metod nauczania. Od ponad 8 lat prowadzi www.kidstech.pl oraz steam.edu.pl. Jako certyfikowana trenerka i edukatorka LEGO® Education (Teacher Trainer w LEGO® Education Academy), z pasją dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pokazując, jak w kreatywny sposób wykorzystać klocki LEGO® w procesie dydaktycznym. Pomysłodawczyni i autorka programu „STEAM-owe dziewczyny”, realizatorka wielu projektów i zajęć rozwijających kompetencje naukowo-techniczne i programistyczne dla dzieci, takich jak np. “Edukacji TIK z elementami robotyki i programowania z wykorzystaniem klocków specjalistycznych LEGO Education” w projekcie “Radosna edukacja w kamiennogórskich przedszkolach” czy „Przedszkolaki Robociaki” - cyklu zajęć z robotyki.
Krzysztof Kaszuba
Nauczyciel, trener i szkoleniowiec, entuzjasta edukacji STEAM oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie uczenia się i nauczania. Z pasją łączy innowacje, doświadczenie i wizję edukacji opartej na nowoczesnych narzędziach i metodach, skutecznie dopasowując tradycyjne wartości do współczesnych wyzwań dynamicznie zmieniającego się świata. Szczególnie dużą wagę przykłada do higieny cyfrowej, promując odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z technologii w celu ochrony prywatności i danych, co uważa za kluczowy element współczesnej edukacji.
Marek Grzywna
Ekspert w łączeniu edukacji, nowych technologii oraz biznesu. Od ponad 12 lat prowadzi własną firmę edukacyjną, wykorzystując praktyczne doświadczenie w zarządzaniu oraz nowoczesne metody nauczania. Jako prezes fundacji STEAMlab tworzy i wdraża innowacyjne projekty edukacyjne, które redefiniują podejście do nauki i technologii, rozwijając kompetencje przyszłości u uczniów, nauczycieli oraz liderów biznesu.
Marek jest jedynym trenerem z Polski posiadającym prestiżowy, międzynarodowy tytuł Global AI Shaper, co potwierdza jego zaawansowaną wiedzę oraz praktyczne umiejętności w obszarze sztucznej inteligencji. Został także wyróżniony, znajdując się w TOP 50 Global Teacher Prize, elitarnym rankingu najbardziej wpływowych nauczycieli na świecie, za skuteczne i innowacyjne podejście do edukacji oraz budowanie kompetencji cyfrowych.
Zbigniew Karwasiński
Trener, ekspert ds. edukacji STEAM, ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej KOMETA. Pasjonat nowoczesnych technologii. Dawniej nauczyciel fizyki, techniki i informatyki. Moderator Design Thinking.
Dwukrotny Laureat listy 100 osób, które przyczyniły się do podnoszenia umiejętności cyfrowych w Polsce wyłanianego co roku przez Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych. Jest współautorem rozwiązań i produktów edukacyjnych w tym Scottie Go –światowego hitu do nauki programowania dla najmłodszych oraz zestawu edukacyjnego BeCREO KiT, LEARN:BIT oraz wielu programów, kursów oraz scenariuszy edukacyjnych.
Panelista, wykładowca, autor artykułów metodycznych i specjalistycznych dla edukacji.